Det där med jobb.

Godmorgon.

Folk som går i skolan eller jobbar brukar tycka att alla vi andra är lata..
Folk som är rika och kan försörja sin familj och bor i en villa tycker att andra
är lata. Jag förstår mig inte på de som ser ner på alla andra människor.
Jag söker minst 20 jobb om dagen, men jag får inget svar.. är jag lat?
Jag är desperat efter ett arbete just nu, ekonomin börjar bli jävligt hård.
Klart det finns folk som sitter hemma utan anledning och inte orkar söka jobb.
Men behöver vi som "inte" har jobb bli kallade för lata? Tycker det är onödigt.
Ni som röstade på Alliansen har fan ingen vett i huvudet. Ni tänker inte på oss
som inte har ett jobb men endå gör nästan allting för att få ett.. idioter!

Vissa har frågat vad jag vill arbeta med nu när jag inte går i skolan!
Jag skulle vilja arbeta inom en klädbutik kanske. Är social så jag borde inte
ha något problem att arbeta inom butik. Hoppas jag får arbete i Norrköping
eller Stockholm snart asså. Skulle vara glad om jag fick praktik i N-köping.
Jag vill komma ifrån "Stockholm" ett tag, men iaf komma hit då&då..
Återgå till jobbsökandet som jag höll på med innan det här.. "Jag är ju så lat"



Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Skulle du inte börja praktisera på Arken Zoo?

2010-09-29 @ 14:00:55
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Anonym

jag älskar din blogg! Du är grymm tjejen. Blogga mer FÖR TUSAN! (=

2010-09-30 @ 14:59:12
Postat av: angelica

Vi som röstade på alliansen tycker inte att folk är lata, vi vill bara inte dela med oss utav pengarna vi tjänar för att andra inte tjänar några egna.

2010-10-12 @ 22:18:43
URL: http://amps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0