FINSK/NORSK

Som ni flesta vet så är jag Finsk & Norsk. Som att jag inte själv vet
om det haha! MEN jag är född i Sverige å har Svenskt medborgarskap
Jag håller inte på att bränna ner skolor eller är kriminell. Så länge man 
kan leva enligt Sveriges lagar så är det lungt! MEN de finns sjukt många 
Svenskar / Invandrare som bryter mot Sveriges regler. Jag har aldrig sagt
att det är bara blattar som gör brottsligheter, alla kan göra det! MEN
de som har kommit till Sverige får se till att skärpa sig får de flesta kommer 
ju hit p ga krig? Har jag inte rätt? Jo exakt, då får man fan se till å inte hålla
på med kriminallitet å vara nöjda att man ens fått komma in till Sverige! 
Jag ska INTE rösta på SD för jag är ingen rasist , har bara emot folk inte är 
födda här som ska förstöra för ALLA andra suck.. Om man inte kan leva 
enligt Svenska regler så kan man dra hem igen, å bränna ner allting! 
Tråkigt att man inte får ha åsikter i Sverige idag, man är rasist bara man 
har åsikter om folk som kommer hit som flyktingar. suck... 
Peace! :) 

Kommentarer
Postat av: Dankovish

Precis...alla kriminella å högljudda blattar..Ut ur Sverige!! Heja Sverige å svenska folket!!!!

2010-09-12 @ 15:51:09
Postat av: santhra

sv: Jo de är många som är högljudda av Svenskar med. Men förstår hur du tänker..

2010-09-12 @ 15:52:43
URL: http://pandrue.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Dom som kommer från krig är inte dom som gör brottsligheter, det är dom som är rika och bor i fina områden sedan innan. Du är inte alls påläst, du går bara på allt som Aftonbladet skriver.

2010-09-12 @ 15:52:48
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Anonym

pimpxprincess vet kanske inte att rosengård existerar ;)

2010-09-13 @ 07:09:41
Postat av: pimpXprincess

Anonym kanske inte vet att invandringen är dålig nu, men kan förbättras och att det inte hjälps med SD :)

2010-09-13 @ 15:18:25
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Lucy

Det är kul med folk som dig. Folk som tar in sin info från mediala kanaler som Fox News. För hade du läst på en endast liten gnutta om den kanalen hade du kanske haft en aning om hur vriden,konservativ och höger extrem den är. Nej, men just det, du verkar ju vara högerextrem.

Det är kul att du just tar dina källor från bolaget Fox, för om du hade läst på lite grann om just FOX hade du vetat att det är korrumperat bolag som hjälpte Bush att fuska sig igenom sin första mandat period.

Det är också kul hur lätt det verkar vara för dig i ditt icke pålästa huvud att skylla allting på invandrarna. För en sak är säker, om du nu kickar ut folk härifrån, vem fan ska torka din röv när du är för gammal för att göra det? Vem fan ska köra din taxi när du är för full för att köra hem när du inte ens kan gå?

Det är lätt att säga att invandrare som kommit hit borde nöja sig och hålla käften, men vad fan ska du göra när etniskt svenska människor beter sig på det sättet?

Och hur ska du göra med de "blattar" som PRECIS SOM DU är födda här, har svenskt medborgarskap och är svenskar, hur ska du göra när de begår brott eller beter sig illa?! Var ska du skicka någon som är blatte men som är svensk på papper?!

Och när ska du läsa på och inse att problemen inte handlar om etnicitet utan att det är mycket djupare än så?

När ska du fatta att Sverige Demokraterna precis som Ny Demokrati på 90-talet kommer att göra det värre. Sverige Demokraterna kommer att starta ett krig och göra så att detta land återigen hamnar i en finanskris.

Hoppas det går bra för dig i livet :)

2010-09-13 @ 22:04:11
Postat av: santhra

sv lucky: Säger det förr å säger det en gång till! JAG STÅR FÖR DET JAG TYCKER VAD DU ELLER ANDRA SÄGER! Många ungdomar torkar röv när jag blir gammal eller kör taxi osv osv.. :) Själv har jag nästan gått klart Omvårdnads programmet. Man behöver inte invandrare som jobbar överallt t ex på äldreboende. DE KAN INTE ENS SVENSKA! De är nog de första principet idag att man MÅSTE kunna prata svenska till de äldre för att de ens ska förstå. Jag har själv praktiserat på olika ställen å de äldre förstår inte sig på de som inte kan bra svenska. De som kommer till Sverige ska inte utnyttja allt gott som Sverige ger dom. "pengar, komvux osv" De ska göra allt för att ta åt sig! MEN det finns blattar som utnyttjar socialen t ex. De jobbar svart men endå lever på soc. Det är så mycket som FEL, FEL FEL FEL!!! Känner INGEN svensk som gör så. Därför har jag åsikter, som jag sa.. är ingen rasist. Så länge man kan leva inom Svenska lag så kan man få bo här! :)

2010-09-13 @ 22:33:02
URL: http://pandrue.blogg.se/
Postat av: Lucy

Det är kul att DU som klagar på invandrarna knappt kan skriva korrekt svenska. Men visst, vad gör det när man kan skylla allt på alla andra?

Jag har jobbat inom vården och vet du vad? De flesta jag stött på under de åren har varit invandrare. Och de flesta är otroligt tacksamma för att de får komma till Sverige.

Och en sak till, jag känner en MASSA etniskt svenska människor som lever på socialbidrag och jobbar svart, säljer bilar svart och säljer fulsprit till ungdomar. Vad ska du göra åt dom då? Var ska du skicka dom?

Dessutom har du inte svarat på mina frågor i mitt förra inlägg.

Kan det vara så att det är enklare att skylla på invandrarna än att ta reda på faktiska faktan och läsa på lite?

2010-09-13 @ 22:52:57
Postat av: santhra

sv lucky: Haha jag läste de jag ville läsa. :) Då har DU sett de älskvärda med invandrare! :) Jag är inte svensk, nej jag vet!!! Jag är finsk / norsk.. MEN jag bombar inte ställen , jag våldtar inte männsikor, jag bränner inte ner ställen osv osv.. :) Det finns Svenskar som är idioter med. Jaa du kanske har jobbat där de äldre hör bra å förstår. Klart de finns blattar som kan svenska å är hur bra som helst på att tala / läsa svenska. HAR JAG SAGT NÅGON GÅNG ATT ALLA JÄVLA BLATTAR ÄR SÅ?!?!?!??! IDOT.. LÄS VAD JAG SKREV INNAN! Palla ens snacka med dig. :P jag har mina åsikter thats it! :) JAG ÄR EN BLATTE WIIIHOOO! :D hejdå

2010-09-13 @ 23:43:29
URL: http://pandrue.blogg.se/
Postat av: Lucy

Det är synd om dig. Du måste ta till skällsord för du har slut på argument. Men det är okej, förvänta mig ändå inte mer av okunniga människor med ett väldigt vrängt synsätt på livet och samhället. Men läs en bok och ta reda på något innan. Res lite här i världen och åk utanför Sveriges gränser så du kan se hur världen EGENTLIGEN ser ut.

Lycka till med ditt tragiska liv!

http://www.youtube.com/watch?v=0wj4iDWNjhs&feature=player_embedded

2010-09-14 @ 20:48:25
Postat av: Emil

FÖR SVERIGE I TIDEN

2010-09-16 @ 23:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0