Hemmaigen

Hejsan bloggen.
Nu är jag hemma i Stockholm igen. Suck.. Att komma hem gjorde mig deppig.
Jag vill verkligen ifrån Märsta, hatar dehär stället fruktansvärt. Att få världens
tråkigaste nyhet idag gjorde mig mer nere. Känns som att jag inte orkar bry
mig om folk. Lita / lyssna på dig själv än på någon annan..

Hade iaf roligt i Norrköping. Var på bio å såg "Vampire sucks" å ja, filmen suger!
Att jag kastade bort 95kr för en sån B film var dumt. Om man sett trailern
har man sett filmen. Inget att slösa pengar på.
Annars har jag shoppat lite nu när jag har fått pengar. Köpte lite kläder.

Här är den nya tröjjan å sjalen!




Idag har jag bara varit på datakursen på Arlanda gymnasiet. tråååkigt som vanligt.
Har äntligen skaffat minneskort till min mobil så jag kan sätta in mer låtar !
Nu ska jag äta å se vad som händer därefter. Puss ;*


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Fett snygg tröja!

2010-09-06 @ 14:44:39
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0