Långt..

Nu är jag äntligen hemma, har varit upptagen eller ja rättare sagt
jag har inte varit hemma alls sen jag bloggade sist hehe.
I fredags var jag på krogen med vissa, var sjukt kul... drog dock hem
ganska tidigt för jag var as trött å skulle lämna tillbaka busskort som jag
lånat. Men sjukt kul kväll det var endå.. Massa med krök å nice people.
Hände ett par roliga saker på krogen:

Jag satt på toa (?) å så hörde jag ett par tjejer komma in..
"Jag får damp på den där jävla tjejen som har genomskilnig tröjja.
Hon är fett bitchig och har säkert precis fyllt 18 år. Hon får ju fan all
uppmärksamhet. Hon står och snackar lix med en kille jag tänkt ragga på
ikväll. Hon är så jävla ful och tror sig nånting.. " Ja, ni kan säkert gissa
vad jag gjorde? Jag kom ut från toaletten med världens flin och gick ut. ;)

En annan rolig sak var att en kompis sa till mig att han tycker om mig osv
å DIREKT efter att han slutat säga snälla saker kommer en kille å strular
med mig (Y) Känner mig så jävla elak asså.. Men men Thats life..

I lördags så var jag på "chillkrök" hemma hos en kompis till Emelie..
Det började sjukt dåligt men blev fett nice till slut. Hade sjukt kul!
Alla som var där var sjukt underbart söta.. Slutade med att jag hamnade
i Sundbyberg hos den där killen (?) och har varit med honom hela dagen..
Åkte en stund till Ekerö å träffa hans kompis å hans kompis "valp" kulkul.

Bilder från helgen, onyktra bilder dock!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0