Svaret till frågan

Godmorgon bloggen
Första dagen på länge jag vaknar utan några planer, vad ska man göra?!
Idag ska det nog vara en slapp dag, ska städa lite å se på film.. chilla!

Nu har svaret kommit upp till frågan "Om jag ska flytta eller inte"
Ja , jag ska flytta men har inget datum till det än, jag ska kika lite närmare
påt innan jag bestämmer mig. Katterna ska följa med, skönt att slippa
Märsta ett tag iaf. Men kommer å hälsar på ofta självklart..
Skönt att slippa alla dryga Stockholmare då, yey. Norrköping booooo.. (Y)
Ska bli inneboende hos Daniel tillsvidare, vill ju ha eget men det kommer..

Folk tycker att jag är bitchig å provocerande, kan ni förklara vrf? ;)




Kommentarer
Postat av: Stefan

Ja det är ju en bra fråga om du vill flytta eller ej du måste ju känna att det är rätt för dig också.

2010-09-27 @ 11:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0