Vart försvann folkets röster?

Godkväll / Natt alla blogg läsare.
Har varit sjukt dålig på att blogga sen igår. Har haft fullt upp..
Igår åkte jag hem till en i Sundbyberg (?) och idag varit med vänner.

Det här med valet förstår jag mig absolut inte på?!

Röstade idag med Joanna. Såg valet på tv, blev arg sen chockad sen sur.
I Sverige tar man inte hänsyn till vad folket röstar? De som röstade på
SD ville att deras förändringar skulle få en stor roll i de Svenska samhället.
Jag erkänner att jag inte röstade på SD till riksdagen, det hade inte funkat.
Men att alla partier går ihop å inte vill ha med SDs förutsättningar är sjukt!
Men men, jag orkar inte ta upp mina åsikter igen, de flesta vet hur jag
tänker å det står jag för! Man ska aldrig ändra åsikt om någon försöker
tvinga dig. Så jag står för det jag tycker utan att andra ska öppna käften!


Nåväl, grattis "Alliansen" får se hur Sveriges sjuka får se i framtiden.
Vi ungdomar lär flytta härifrån för det inte finns några jobb. Får iaf hoppas
att det blir någon förändring. Finns alltid något bra / dåligt med ett parti.
Vi får nu stå ut i 4 år till med Fredrik Reinfelth, duktig Sverige!

Nog om politik, ska upp om några timmar å här sitter jag å bloggar, smart?
Ska till Sundbyberg i morgon för någon kurs igen. Önska mig lycka till..
Ska försöka sova, är hemma hos Alexander i Kista med Elvis just nu.



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Dom går emot för att dom inte är av samma åsikt som Sverigedemokraterna. Som du själv sa: "Man ska aldrig ändra åsikt om någon försöker tvinga dig".



Fint att du raderade konversationen på Facebook förresten, haha!

2010-09-20 @ 03:57:01
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Anonym

Jo fasst SD är ju ett rasistiskt parti. Och de har därför ingenting att göra i sveiges riksdag. De ända som röstar på SD är rasister och idioter.

2010-09-20 @ 11:00:19
Postat av: pimpXprincess

Svar: Läs på lite mer om hur beslut och liknande fattas innan du kommer med sådana kommentarer. Nej nej, det var väl Mållgan som tog bort det?

2010-09-20 @ 14:06:11
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Du borde läsa på hur dom styr i riksdag och regering, för där har du inte varit med och sett hur det går till. Diskutera inte när du inte vet vad du diskuterar.

2010-09-20 @ 14:55:29
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: Anonym

konst mot sd

2010-09-20 @ 16:20:58
Postat av: Anonym

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sverigedemokraterna#Historia

2010-09-20 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0