Inte lätt att fiska..

Igår vart de solning och grillning. Verkligen en lyckad dag med massa skratt och sol.
Märkte inte ens av min solbränna förens jag kommit hem, herregud vad röd jag är.
Jag brukar först bli väldigt röd sen blir det brunt efter några dagar hehe.
Samtidigt som vi solar så passar jag på att bleka mitt hår..

Årets första grillning avklarat. Åkte till Rävsta "Sigtuna/Märsta" naturreservat.
Hade glömt bort hur gott det var med grillad kött och korv, mums!
Fick testa på fiske samtidigt som vi var där. Jag fick napp en gång men kunde
inte röra fisken, tyckte mer synd om den som fått ett sår "piercad" haha.
När det gäller maskar och själva kroken så springer jag haha.



Nu ska jag fortsätta att sova, vaknade nyss!


Kommentarer
Postat av: danten89

Det är toppenbra ;)

Dock så är det inte så mycket sol idag..



Varför får jag inte solbränna så fort i Sverige.. men i utlandet blir jag bränd direkt^^

2011-04-25 @ 12:00:01
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0