Hemma igen!

Hejsan alla finisar!
Är nu hemma i Stockholm igen, har varit en helt okej vecka i Norrköping faktiskt.
Hänt lite små saker som jag inte orkar ta upp, lite privat får man väll endå ha?
Kom nyss hem, har varit med Joanna och Hans (Hennes kille) till Arlandastad.
Måste berätta 2 saker som jag tyckte var konstigt under buss resan till Arlandastad.


1. En kvinna säger till chaffören "Ursäkta men jag är så sugen på kaffe så kan du
inte vänta tills jag springer in (migrationsverket) och tillbaka? " Får de göra så?
Menar.. det tog endå några minuter när hon sprang in och sedan ut igen? Konstigt!



2. En kvinna sitter på bussen och ammar ett barn som är runt 3-4 år? Trodde att
man slutar amma ett barn när den är 0-1år gammalt? Tyckte att det såg lite vidrigt ut.


Bilderna tagna nyss!
I morgon blire party! Är ju Pride i Stockholm! Wuup Wuup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0