BAKSMÄLLA!!!

Hejsan bloggen!

Inlägget för idag fick bli såhär sent men jag har inte haft ork alls till nått
sen jag kommit hem från kryssningen. Jag kan inte tänka eller prata.
Jag har lovat mig själv att inte dricka så mycket någonsin igen!!! puuuuh!
Jag har aldrig haft lika jobbig baksmälla som nu och det är inte okej att
ha mensvärk på köpet. Jag tycker att ni kan bygga en grav för mig, Tack!

Kryssningen var helt okej, kunde vart bättre om jag ska vara ärlig.
Orkar inte berätta vad som hände direkt men ja, vissa blev för fulla helt enkelt.
Tycker synd om städerskorna som behöver städa "skit" hyttarna haha.

Lite bilder från igår/idag.. näääääjze!






Godnatt, nu är det dax att decka för min del med, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0