Det löser sig..

Har ni tänkt på att dina vänner brukar jämt säga "Det löser sig" om ditt liv
börjar skita sig? Menar klart det är snällt att säga så men stämmer det?
Jag har fått höra hela mitt liv att saker och ting kommer lösa sig.. har det gjort de?
Varje gång en kompis säger till mig det löser sig så tar jag det mer som att man
säger "Jag vet inte vad jag ska säga men endå bryr jag mig". vilket är snällt.

Jag kan inte säga att jag aldrig sagt de ordet men har tänkt vad det igentligen betyder.
Jag tror på ordet det löser sig när jag märker det.. men det kommer inte hända.
Ordet är skapt på att en människa ska hålla sin form och kämpa vidare..
Alla saker är omöjligt att lösas.. men endå säger man sånt? Inte snällt.. (?)

Mitt mående är inte på topp just nu, men ja.. "det löser sig" eller? knappast..

Texten till min bild säger allt!



Kommentarer
Postat av: Karin

Vad är det som hänt nu?:(

2011-01-10 @ 10:22:32
Postat av: danten89

Klart allting löser sig? ;)



Jo helgen var lugn och skön :)

Din med?^^

2011-01-10 @ 12:05:44
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Nej det förståss.. men det som kommer med en sån tragisk händelse kan lösas..

Eller jag vet inte.. :/



Hur är det idag? :)

2011-01-10 @ 14:22:11
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Jasså? :(

Inte kul att höra..

Ni får prata?



Ja mår bra..lagom måndagsseg..

2011-01-10 @ 15:35:07
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Anonym

för att man vill att saker & ting ska lösa sig ( bli bättre ) så skall man göra något åt saken själv.

Som du precis nyss sa allt löser inte och så fungerar life.

2011-01-10 @ 21:40:20
Postat av: Michael Dahn

Hej. =)

Det e på tiden att jag skriver något till dig, via din blogg. Nu, jag är ledsen över att du inte mår något vidare.. Om du vill kan du ringa till mig. Om du fortfarande inte kan ringa; så kan du skicka ett SMS till mig, eller.. Ja, få kontakt i mig på vad det än är för sätt. Du kanske går i genom mycket just nu, så du kanske behöver tid för dig själv en stund, vad vet jag.. Men du ska veta i varje fall att mig går det att prata med, och ännu viktigare; JAG BRYR MIG OM DIG. Nu fick jag det skrivet. =)

Kramis på dig! <33 / Micke Dahn

2011-01-11 @ 01:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0