När det gäller intervjue..

I morgon ska jag på rekryteringsträff i Flemingsberg så sitter & är lite nervös.
När det gäller jobb så blir jag jämt nervös.. jag är social men när det gäller
jobb så tappar jag orden. Kan ta ett roligt exempel från ett tidigare intervju.

"Jag skulle på arbetsintervju på ett äldreboende i Märsta. Jag satt & skrev upp
på en lapp dagen innan vad jag ska säga och vad som låter bäst. Hur tror ni
det går om man sitter på ett intervju och sitter & rabblar runt i huvudet vad som
stod på pappret som jag skrev innan. Hon frågar världens enklaste fråga..
Varför vill du jobba med just äldre personer? Gissa vad jag svarar? hahaha
Man ska jämt använda handskar när man ska hålla på med nedre toalett.
Ni borde ha sett hennes blick det var som *What a fuck?* hahaha.

Hur som helst så hoppas jag på det bästa som jag brukar göra.. men jag ska
INTE sitta & skriva upp vad jag ska säga för då kommer jag bli nervös.
Ska snart sova att jag kommer upp i tid och är på bra humör i morgon.



Puss :*

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Haha nej, skriva ner vad man ska säga är nog det värsta man kan göra. Lycka till!

2011-01-17 @ 23:08:20
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0