Födelsedags firande!

Hejsan alla söta!

Ska snart slänga mig i duschen men tänkte först medela er att jag inte kommer blogga
förens i morgon kväll eller Fredag kväll. Ikväll ska jag till Norrtälje för att fira Johanna som
fyller 19år. Vet inte när jag kommer hem från henne, men förhoppningsvis i morgon .
På fredag åker jag till N-köping med Johanna och stannar där runt 1 1/2 vecka, kommer bli kul.
Självklart följer mina missar med. De gillar ju vara i Norrköping så varför inte lixsom?  

Hoppas ni får en trevlig dag!



Btw Grattis Johanna!

Kommentarer
Postat av: danten89

Härligt =)

Mysigt.

Norrköping är ju en fin stad? ;)

2011-07-27 @ 17:03:46
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Miss Sunshine

Söt du är :)

2011-07-28 @ 13:37:24
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Postat av: Rexi

Thanx Sandrey ;)

Vi kommer ha awesome i Norrköping ;)

2011-07-29 @ 12:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0