Min bantning!

Hejsan alla söta!

Igår hade jag sjukt trevligt med folk på Harry b james krogen för er som inte vet vad
det är för krog så äre en rock krog. Jag gillar inte rock men den där krogen var awesome!
Så ni som funderar på vart ni vill dra ut så dra till Harry b james. Sjusst folk & nice band.  

Fick en fråga häromdagen om varför jag bantar och det tänkte jag dela med er.
Jag bantar inte för att jag tycker att jag är ful eller har dåligt självförtroende utan för att
jag tänker mycket på min hälsa. Det är farligt att vara överviktig, så jag vill banta för hälsan.
Klart att man kan se ennu bättre ut om man går ner i vikt men jag vill aldrig bli "smal" .




Nu ska jag städa!

Kommentarer
Postat av: danten89

Hur har städningen gått? =D

2011-07-24 @ 19:53:48
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: emelie

det är direkt inte hälsosamt att leva på naturdiet

2011-07-27 @ 23:10:46
URL: http://unicorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0