Fyllloooo!

Hejsan mina kära läsare!

Har inte hunnit blogga förens nu när jag kommit hem till Märsta.
Har varit på en lång resa! Daniel & jag bestämde oss för att åka
hem till Lovisa som bor i Mehedeby (Nära Gävle) så de tog över 3 tim.
Åkte en sväng till Gävle för att träffa Jonas, var mycket kul!

I lördags var vi på en fest i Karlholm (?) det var kul , eller ?! haha.
Jag har inte mycket minne från den dagen men har tydligen ringt folk
och kastat saker på Daniel haha? Kastade t om mina örhängen på Daniel.
De roligaste var att jag inte ens drack mycket. Minns inte ett piss!

Men kul resa var det iaf! Nu är man hemma...

Passande *fyllebild* från Oktober!



Nu sova & sola i morgon!

Kommentarer
Postat av: danten89

Nöjd med helgen då?

Jag har grillat och chillat och sjungt singstar^^

2011-06-06 @ 00:30:09
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0