Eurovision är igång!

Hejsan mina bloggläsare!

Tyvärr så tog det tid att försöka fixa min blogg men tack vare Torkel
kan jag använda min blogg igen. Har faktiskt saknat att blogga...

Nu är Eurovision igång och mina favoriter gick vidare i Tisdags! YES!!!
Finland och Azerbaijan var mina favoriter. Idag håller vi tummarna för Sverige,
Irland och Danmark! Hoppas verkligen att Svergie går vidare...

Igår var jag på arbetsintervju på donken i (Arlanda flygplats) gick bra ? eller?
Nästa Tisdag så ska jag på ytterligare intervju som Städare på Arlanda.
Om jag inte får arbete så blir jag nog galen! Jag behöver verkligen pengar. 

I will pe populare , I will be populare! Hejjaaa ERIK!



Ha en bra Torsdag allesammans!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Inte Danmark! Har inte hört deras låt, men fan inte Danmark! Hehe ;D

2011-05-12 @ 13:34:46
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: danten89

Alla som gått vidare i år, har ju vart rätt?

På ett eller annat sätt.

Kanske inte Moldavien då? =(

Ville ha Dana International i final! =)

Men visst var det superspännande igår?



Lycka till med jobb :)

2011-05-13 @ 13:07:05
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Alla som gått vidare i år, har ju vart rätt?

På ett eller annat sätt.

Kanske inte Moldavien då? =(

Ville ha Dana International i final! =)

Men visst var det superspännande igår?



Lycka till med jobb :)

2011-05-13 @ 13:07:06
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0