Lär känna mig bättre..

1. Jag är född i Göteborg (sahlgrenska sjukhuset) .
2. Har bott i Helsingborg ( skåne)
3. Har en syster som jag aldrig träffat men ska träffa snart hoppas jag.
4. Jag har släktingar som jag inte har vetat om.
5. Jag skriver dagbok som ingen har fått läsa.
6. Jag är rädd för nästan allting "tänk om" tanken.
7. Jag snarkar när jag sover (piiinsaaamt)
8. Jag har aldrig haft hål i tänderna & jag har haft tandställning.
9. Det första jag kollar på hos en människa är dens tänder.
10. Jag har grova humörsvägningar.
11. Jag är alltid blyg i början.
12. Jag älskar att dricka vatten.
13. Jag bryr mig mer om djur än om människor faktiskt.
14. Jag gillar innebandy, ridning, simmhopp / dykning.
15. Är beroende utav mina kompisar.


Hoppas att den där informationen fick dig att lära känna mig bättre!
Om du har något som du undrar äre bara att fråga, du behöver inte skriva
ditt namn om du inte vill. Kul med frågor ju!



<3


Kommentarer
Postat av: danten89

Sen så gillar ju du Eurovision och Melodifestivalen med? ;)

2011-05-05 @ 15:54:40
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0