sexuell läggning

Ni ska få veta vad jag tycker om bögar lesbiska & bisexuella människor.

Bögar: Jag har en bög kompis och jag kan inte säga mer än att han
är en av de härligaste personerna jag mött. Han har berättat lite hur
det är att vara bög osv... en bög raggar lix inte på vem som helst.
Vissa killar tål inte en bög i sin närhet men varför? Varför skulle en
bög bli just attraherad utav dig? Egentligen är det en väldigt "bitchig" tanke.
En bög kan inte bli kär i vem så som en hetro inte heller kan.

Lesbiska: Jag har aldrig fått chansen att lära känna en lesbisk tjej men
om jag ska vara ärlig så skulle det vara intressant! Samma gäller om
lesbiska tjejer som av bögar, jag är inte rädd för dom bara för att de
föredrar tjejer. Jag vet själv att jag är helt hetrosexuell så klart att
de accepterar precis som vilken människa som helst.

Bisexuella: Att tycka om båda könen är verkligen inte konstigt. Du kan iaf
erkänna att du någon gång har funderat "undra hur de är att gilla en utav
samma kön?" det har iaf jag. Jag tycker inte att de är något konstigt
med att gilla båda könen lika mycket. Så länge man är kär så är man oavsett
kön, utseende eller något annat. Kärlek är de starkaste vi människor har.



Godnatt, hemma från Norrköping btw!

Kommentarer
Postat av: danten89

Man blir inte kär i ett kön, utan en person? =)

2011-05-30 @ 15:21:45
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Men eller hur =)



Vem är det av dina kompisar som är bög föresten?

Eller det kanske är privat?=)

2011-05-30 @ 21:16:00
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Hej allt bra idag? =)

Kram

2011-05-31 @ 12:58:50
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Mattias

Äh, jag tror inte på bisexualitet. Antingen gillar man killar eller tjejer.

2011-06-02 @ 17:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0