Kan någon få liv i mig igen?

Hejsan!

Jag är en zombie just nu, orkar varken skratta , prata eller äta.. kanske en uppenbarelse på g?
Om du har ideer för att få mig till att bli en människa igen så kan du säga det till mig isf?
Kanske har för mkt att tänka på, just nu är drömmen min bästa vän! I drömmar kan allting
hända, kanske därför jag gillar att sova? Varje gång man drömt något helt sjukt så vill man
inte vakna och inse att det bara var en taskig dröm.. brukar drömmar ha någon betydelse tro?

Här är iaf en bild på mig som zombie!!!



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Miss Sunshine

Sv; Jag börja skriva till honom på kamrat, men då hade jag kille och han hade tjej. Sen börja vi chatta på msn under ca 1-2 år men båda va liksom upptagna! Sen blev båda singlar samtidigt och vi börja chatta hela tiden och messa hela tiden och sen bestämmde vi att vi skulle ses och det gjorde vi och så blev det så :D

2011-09-16 @ 07:10:40
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Postat av: Christopher Johansson

Hej.

Det bästa sättet för mig när jag vill komma upp på banan igen, det är att någon nära mig pratar med men en stund och det ska vara sanningen och det ska vara hårt, det ska göra ont när personen säger det för att du ska känna "helvete nu tar jag tag i denna skiten". Jag ska göra mitt försök att få dig att inse detta, utan att du bara tar till självförsvar och sånt, ta emot kritiken, men på rätt sätt, få inte kritiken dig att må sämre och helt sluta funka... Det finns för mig två sätt att leva, antingen ligger du och tycker synd om dig själv eller så gör du något åt det. Jag vet hela din situation, den är svår, men fortfarande inte omöjlig att ta itu med. Jag ser en tjej med höga förväntningar på sig själv, som bara vill visa världen hur hon är självständig, klarar sig själv och allt är bra. Men verkligeheten är en annan, jag ser en tjej med dåligt självförtroende, dålig självkänsla, och tyvärr som ligger och tycker synd om sig själv. Du måste ändra på din levnadsstil för att komma upp på fötter. I ditt fall hade du inte råd att säga upp dig från jobbet, du skulle tagit och jobbat där tills du fick tag i ett annat eller blev helt skuldfri. även om det är huur jobbigt som helst, så är det tyvärr det första du måste bli av med för att fortsätta med ditt liv, du kan fortfarande bli precis vad du vill, men du måste kämpa för det, som precis alla andra.. Nu har jag förhoppningsvis inte varit allt för hård men ändå så att det svider lite. Du ska veta att jag verkligen gör detta för att jag bryr mig om dig och hatar att se dig ligga ner och skita i vad som händer dig.. Ta dig upp ifrån detta, börja drömma igen och SE till att det du drömmer om händer.

/ Christopher Johansson, En icke läs-bloggande som skriver i din blogg.

2011-09-16 @ 09:28:31
Postat av: Jossan

Du har världen framför dina fötter, gör något!

Jag vet försig inte vad som pågår i ditt liv längre, men ring mig när du har tid. Jag har mitt vanliga nummer.

2011-09-16 @ 13:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0