Läsnörd

Hejsan alla finisar!

Ville blogga lite om att jag har blivit en läsnörd på senaste tiden, wtf hähä?
Jag har alltid ogillat att läsa böcker. Skolan var en plåga när det gällde bokläsning.
Just nu läser jag en bok som jag är helt såld på... (som jag verkligen kan leva mig in i)
Jag skulle inte tacka nej till att se denna bok "bara inte du" som en film, skulle bli bäst!

Boken handlar om en tjej som heter Emma som balanserar mellan sina skilda föräldrar,
sina vänner och har nyligen fyllt 20år och ska plötsligt vara vuxen på allvar, med jobb och
lägenhet. Hennes bästa kompis kille ringer på dörren och en svindlande närhet uppstår,
slaknar linan för Emma och hon börjar vackla... (boken finns att låna på bibblan)

Sandra goes geek!



Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

"Hennes bästa kompis kille ringer på dörren och en svindlande närhet uppstår, slaknar linan för Emma och hon börjar vackla"? Är det från baksidan? Borde det inte stå "NÄR hennes bästa kompis kille (osv)"? Haha ;D

2011-09-05 @ 09:06:56
URL: http://www.pimpxprincess.se/
Postat av: pimpXprincess

Nevermind. Läste om boken. Du borde ha kopierat exakt eller tagit andra ord. Blev helt förvirrad, haha ;D

2011-09-05 @ 09:08:24
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0