Soligt

Godmorgon
Igår var det en helt sjusst dag fast för mycket folk ute på krogen / nattklubben.
Jämförelsen med Viper var denna mycket större och mycket galnare.
Att de inte slänger ut folk när de blir riktigt fulla är fan illa. Är glad att Viper ser
till att man inte får bli hur packad som hellst. Men endå vare väll kul på sitt sätt.
Det läskigaste igår var att jag drack hur mycket vodka som hellst endå blev jag inte
så full. Om man jämförde mig med Mikael som drack nästan lika mycket som jag så vart han
ganska borta. Ush man skämms faktiskt! Önskar att jag är lättpåverkad endå..

Idag är det sol ute med 4 grader varmt *härligt* känns verkligen som att våren är
påväg, eller man kan ju iaf hoppas på det! Elvis verkar trivas jätte bra här, fast han
ser ganska ensam ut. Han är ju trotts allt van att ha Misse och Oscari runt omkring sig.
Är livrädd att åka hem med honom, han gnällde ju i bilen redan för att han va så rädd. 

Nej nu ska jag äta frukost med min pojkvän. Hans kompis "stoffe" slagga över btw.
En sjukt sjusst typ faktiskt. Det jag hade hört verkade inge bra, men man ska aldrig
bedömma innan man fått lära känna en människa!
Haddah




Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Men idag har det ju varit varmt. Det där var igår. Haha!

2010-03-05 @ 18:23:34
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Inlägget var från idag, men det står igår ;) hehe!

2010-03-05 @ 21:14:42
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0