Stockholm

Idag åker jag in till Stockholm stad med nåra cvn, ska besöka nåra Cafeer.
Jag hoppas att Bea hinner vakna tills dess så hon kan följa med mig.
Så tråkigt att åka 40min i pendel om man varken har musik elr mobil.
Vakna nyss, jag som lovade mig själv att stiga upp vid 9 tiden men så vart de inte.
Efter Stockholm är klockan så mycket så jag inte pallar göra nått mer än sitta vi datan.

Mitt Cv låter såhär iaf:

Cv


Om mig!

Mitt namn är Sandra Toivonen och är 18 år, blir 19 till hösten.
Jag studerade på Arlandagymnasiet där jag läste till undersköterska.
Jag ville börja läsa omvårdnad för att jag tycker om att hjälpa människor.
Jag har gått mer än ett och ett halv år på Omvårdnads programmet.  
Som person är jag väldigt social och trevlig, är mycket framåtriktad.
Har lätt att prata med olika slags människor samt är mycket öppen av mig.
Jag har inte så många speciella intressen för att jag är ganska upptagen med allt och ingenting.
Mestadels letar jag jobb annars umgås jag med mina vänner eller tar det lugnt.
Jag gillar även att rita, lyssna på musik och planera något nytt i mitt liv.

Arbetserfarenhet!

. Stall med hästar ”Praktik”
. Restaurang ”Praktik”
. Funktionär
. Äldreboende ”Praktik”
. Löwenströmska sjukhuset ”Praktik”
. Delat ut reklam
. Dagligverksamhet med handikappade ”Praktik”
. Försäljare utav hamburgare
. Städat kontor
. Media säljare

Övrigt!

Jag talar flytande Finska / Svenska.
Förstår mestadels engelska och kan skriva Engelska.
Kan jobba i princip när som helst.
Jag söker inget jobb inom nått speciellt område, allting fungerar bra.
Tack i förhand!



Med vänlig hälsning // Sandra Toivonen









Kommentarer
Postat av: jenny

låter skitbra :D

2010-05-10 @ 20:31:20
URL: http://goodeenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0