På tal om vettiga människor.

Godmorgon bloggen!
Jag har märkt att det finns folk som har vett i huvudet trots allt.

T ex när jag stod & väntade på bussen en gång så kom det fram en *kvinna*
som ville tända på sin cigarett men hon frågade FÖRE hon tände den..
"Är det okej om jag röker? Om ni är allergiska så accepterar jag det" Jag kunde
inte annat göra än att le. Tycker det är väldigt generöst av henne..
Alla rökare är INTE idioter som folk påpekar, tänk på det!

Ett annat exempel var när jag också stod och väntade på en buss med några
små-barn. En kvinna parkerade vid busshållplatsen och hämtade sin son och
fråga om någon *utav oss som stod där & vänta på bussen* om vi ville ha
skjuss till stationen. Hon va berädd att offra sig att åka till station med en
främmande person. Tycker det va mycket generöst det med!

En ytterligare exempel var när jag satt i en buss. Busschaffären körde som vanligt
innan det kom in en pensionär in i bussen. Det tog tid för den äldre att sätta sig
men chaffören väntade tills hon hunnit sätta sig ner.. Tycker det är generöst också!



Det va väll det so long.. bloggar senare ikväll! PUSS

Ps ni kommer få se ikväll vad jag köpt i helgen!

Kommentarer
Postat av: danten89

Ja Harry Potter filmen var grym..

Ska du med se den? :D



Kram

2010-11-21 @ 13:42:45
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Harry Potter upplevs dock bäst på bio.. :)



Har du med problem med blogg.se?

2010-11-21 @ 17:49:10
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0