När jag är hemma..

Varje gång då jag inte gör något under en helg så får jag värsta ångest.
Sätter mig vid min dator och klickar på samma sidor fram & tillbaka,
vissa idioter skriver på msn som jag inte orkar svara på.. kommer inte något
vettigt på tv heller så den kan man ju direkt stänga av. Försöker läsa en bok
men det är för tyst och mina tankar for runt, kan inte koncentrera mig påt.

Det är för tyst i lägenheten, man hör ungdomar skratta och komma hem från
fyllan.. dem verkar ha kul, inte för att vara fulla utan att de kan umgås.
Jag vill vara en av dem just nu istället för att sitta hemma och ha ångest.
Känns som att alla andra jämt hittar på roliga saker om helgerna men inte jag.
Just nu är det natt mellan Lördag - Söndag allting står still och jag är deprimerad
och har världens ångest samt klump i halsen, jag vill ut på äventyr!

Bild på mig iaf för någon minut sen!



Godnatt eller nått!


Kommentarer
Postat av: emelie

du kunde ha hängt med till ace

2011-04-10 @ 19:19:05
URL: http://unicorn.devote.se
Postat av: danten89

Afrika vore underbart coolt att åka till ju :D



Allt bra?^^

2011-04-11 @ 10:07:48
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0