Melodifestival final!

Hejsan bloggen!

Har varit upptagen sen jag bloggade sist.. men nu jävlar haha!
Igår var jag hemma hos Jonas och drack lite mer (Chillkrök) en galet haha.
Btw för er som inte vet så var jag på arbetsintervju igår och jag kommer
få provjobba nästa vecka.. bra va? Börjar klockan 4 på morgon haha!
Det är inom Restaurang branchen på Arlanda flygplats.

Idag kommer ju Melodifestival final.. självklart är man taggad det är du med va?!
Tacos är fixat samma med våfflor.. sugen? ;) hihi.
Jag måste säga att jag inte har den blekaste aning om vem som kommer åka
till Eurovision song contest.. har alltid haft en gissning men inte nu.

Lite bilder iaf från igår!











Hoppas rätt låt vinner ikväll iaf.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0