Äckelsnöigen

Godmorgon
Det är så jäkla jobbigt att ha feber, man får knarka i sig massa med alvedon. INTE OKEJ!
Fast Micke har alvedon som brusar i vatten och de ger snabbare effect än vanlig tablett.
Undrar hur det kommer att gå på jobbet med feber, problemet med mig är att när jag
har feber så är jag allmänt seg och orkar inte anstränga mig ett piss fast att jag är tvungen.
Det är bara att ta på hårdhandskarna och knalla ner på stan till jobbet.




Idag så kanske Stoffe kommer att komma hit om han inte är sjuk.
Han va sjuk igår så man vet aldrig. Men annars så ska vi grilla hemma hos Micke haha!


Jag måste bli av med Oscari & Misse snart. Jag kan inte ens tänka tanken..
Oscari är nog svårast för jag haft han i flera år, nästan hela mitt liv.
Fast avliva Misse är sjukt elakt, jag ska nog lämna henne på katthem. Klart att hon ska
få leva många år till, hon är bara 5år! Man avlivar inte djur hur som hellst, det är bara idioter
som gör det fast Katthem är inte heller snällt om de hamnar i fel händer! Vill inte ge bort Misse!
Tanken är bara för hemskt. Är glad att Elvis får stanna, utan honom skulle jag helt enkelt bli
förstörd. Elvis är den mest begåvade katten som finns! Han är underbar!!! <3




Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Varför får inte Misse stanna? :S

2010-04-05 @ 15:23:15
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0