Drömmenomspanien

Inatt drömde jag om att jag åkte till Spanien med Mikael, Jenny, Joanna osv..
Vi fick bo i en lägenhet som såg exakt likadan ut som min, skumt haha!
När man öppnade dörren så sken solen rakt in i ögonen och över havet som var
100m ifrån lägenheten. Konstigt nog så hade jag alla djuren med mig, haha som vanligt.
Drömmen kändes så verklig att jag va nära å tro på att utanför fönstret låg havet när jag vaknade.
Mikael å jag var tillsammans igen, jenny å Tony hade fått barn så de fick sitta barn vakt vid stranden.
Vi andra sprang varje morgon ut till havet, den som kom i först va bäst! Haha.
Den där känslan va underbar, fridfull. Inga problem eller bråk hade uppkommit, allt kändes så perfect.
Alla va så underbart glada. Men när jag vaknade på morgonen så suckade jag. En ny tråkig dag..
Fast drömma får man ju, nångång i mitt liv kommer jag kunna resa.


Kommentarer
Postat av: jenny

det är precis därför jag ÄLSKAR att drömma. Jag lyckas alltid ha ture och drömma härliga drömmar. Man blir bara så ledsen när man vaknar :P

2010-04-19 @ 10:15:27
URL: http://goodeenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0