Fyfanvakul

På metro on stadge dagen va de sjuukt kul. Minns inte när jag haft det så kul.
Gratis dricka å träffa sin föredetta idol haha, Danny Saucedo.
Tåmas sa varje gång jag gick förbi Danny "HÄLSA" jag bara rådna o drog därifrån
rädd att han hört vad Tåmas sa till mig haha! Fast nu ångrar jag att jag inte ens
hälsade, de hade inte varit pinsamt. fick gratis dricka där.. sjukt nice.
De kom fram en gubbe å sa "Ni kan ta dessa, ni vill nog dricka mer".
Om man hade Vip plats precis som Tåmas å jag hade så fick man en liten bricka
så man fick gratis vin / cider eller öl. Jag drack 1 glas vin / 3 glas öl samt en cider.
Man vart ju lite lullig men Tåmas tyckte jag vart mycket full, haha!
Nu sitter jag hemma helt slut, vill bara äta å sen sova.
Tack för en sjukt trevlig kväll Tåmas, hade hur kul som hellst. Godnatt



Kommentarer
Postat av: emelie

ofta man tackar ja till dricka till nån random fyllegubbe

2010-05-02 @ 01:30:12
URL: http://unicorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0