Istidenisback

Kom nyss hem från Simon. Jag fryser så piss mycket att jag känner inte mina händer.
Är det inte lite fel tillfälle att vara över glad på?! Idag har jag mått som solen.
Skrattat och varit allmänt glad, sett de positiva med livet. Härlig känsla!


Jag&Simon gick till Globen shoppen som planerat, han skulle lämna tillbaka de han köpte.
Han vart missnöjd tydligen "Jga såg ut som en bög kläderna" Hm.. Då förstår man nog.
Efteråt så ville jag ha vatten i mugg från donken medans Simon skulle ha cheesburgare.
Jag är så stolt över mig själv just nu, jag vart inte sugen alls när han åt. Grattis till mig själv.
Bara detta håller, jag är hård mot mig själv just nu!



Men men efter Shoppingstället så drog vi hem till Simon "Gubbängen". Där satt jag å spelade
Playstation 3 tro eller ej, men Simon tvingade mig testa spela o de gick. Shit va läskigt!
Jag är en dålig förlorare, ger upp så jävla lätt orkar inte kämpa om de blir svårt.
Det måste Simon ha märkt:

- Jag ger upp med den här fucking spelet, åh bög Harry rör sig ju fan inte!!
- Haha, ta det lungt jag kan ta över.

Som sagt Simon fick ta över. Spelade "HarryPotter" Hahah. Det va för svårt för mig iaf.
Btw Simon vill inte att man lägger upp bilder på honom på internet så jag fick hoppa
över den punkten. Så de vart det bara egobilder som vanligt..




Kommentarer
Postat av: jenny

jag hade dött om jag tappade suget för mc donalds, för det är liksom min PASSION!! :D

2010-04-21 @ 22:36:52
URL: http://goodeenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0