Soligadagar

Hejsan.
Det har varit underbart väder två dagar i rad nu, härligt.. Fast hemma hos Micke är
det sjukt varm, man kan knappt andas! De finns verkligen ingen luft här alls fast att
fönstret är helt öppet, ser inte fram emot sommaren här då kommer jag nog smälta Hahah!

Jag har smått feber, fast inte så farligt att jag inte orkar stå upp. Jag känner mig bara
lite off. Igår var vi med Mickes kompisar igen gick ut på stan och kolla läget!
Just nu håller vi på och lagar mat, korv med spagetti?! Jag tycker inte att de passar men.
Mikael envisas om att de funkar visst så vi får testa vafan, i morgon blire min mat!
Nej nu ska jag ta & skära korven så man får äta lite lunch.

Äntligen kunde jag knäppa kort på Misse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0