Mycketågöra

Hejsan klockan är 02.40 på natten å vad gör jag?! Jo jag städar mitt rum.
I morgon ska jag förhoppningsvis få min telefon beror på hur mycket den kostar.
Denna vecka är det fullpackat asså, kommer inte hinna chatta så mycket.

Mån - Familjehem kommer på besök sista gången å sen hämta ut min
nya mobb. Hoppas på att man hinner till både skatteverket å Banken.

Tis - Tid hos socialen å gå till skolan.

Ons- Tid hos Arbetsförmedlingen.

Tor - Nrj in the park *Grönan* ?

Fre - Ledig. Tagga inför Lördagen..

lör - FYLLER JAG ÅR!!!

Sön - DÖ säkert bakfylla


Nu ska jag städa det sista, men jag bloggar nog i morgon någon gång.
Bild på mobilen som jag hoppas på att få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0