Norrköpingstad

Hejsan.
Förlåt & åter igen förlåt att jag inte varit aktiv. Har hänt en del saker. B la:

- Daniel & jag har inte kommit så bra överens men nu äre löst.
- Min laptopp har fått virus så den ska jag fixa då jag åker hem.
- Har inte haft lust att chatta.


Men nu är jag tillbaka igen då. Ska försöka ta så mycke bilder som möjligt.
Nu sitter jag vid D dator igen, han är å jobbar! Skönt att de är helg nu så man får
vara med han mer än nu i veckan. Btw det är inte vi 2 längre utav privata skäl. *suck*
Men vi är bra vänner nu vilket känns endå helt okej.

Vi har gjort massor med saker under dagarna. Vi har sett på filmer & skrattat haha!
Har sett 2 sjuka filmer. Ena heter "Exorcistern 1973" & den andra 18 year old virgin.
Om ni vill skratta så tanka ner filmerna, jag tipsar om dom iaf, så jävla sjuka!!!

Bilder från Norrköping stad, ursäkta för bild kvaliten!

Daniels innergård *mysig*


 
Daniel bor längst upp!



Själva cityn i Norrköping









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0