Snartkommerbästakompis

Sitter vid datorn nu igen. Har vare ute i Norrköping stad med Christian.
Trevlig filur det där, hoppas man får träffa han en gång till innan man åker hem.
Ikväll kommer Emil & Jenny hit. Jenny kommer att stanna resten av veckan.
Kommer bli sjukt kul, då slipper man vara ensam hemma yeeeey.

Kan ni se vad jag har gjort med håret?!



Btw så har folk frågat om jag har en bild på min mamma som jag kan lägga upp å
nu så har jag fixat det. Tog dock bild på en liten bild på henne, har inte några alls.
För er som inte vet så har jag typ aldrig träffat min mamma. Hon bor i Göteborg.
Senast jag träffade henne var jag runt 6 år. Av privata skäl bor jag hos moster.

På bilden är hon runt 20 år. Är man lika?!



Kommentarer
Postat av: Robert S

Jag tyckte verkligen att håret blev bra i alla fall :) ps så är ni väldigt lika <3 :)

2010-08-09 @ 17:10:56
Postat av: pimpXprincess

Jag tycker inte att ni är lika. Du är sötare :) hehe!



Nu blir jaaag ensam hemma istället :( haha!

2010-08-09 @ 18:23:52
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Joanna

Hehe Sandra..du passar bättre i lugg :D..och jaa..ni är ganska lika på nåt sätt <3

2010-08-09 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0