Stockholmigen

Hejsan bloggen.
Kom hem för inte så länge sedan. Nu är man i Stockholm igen då "Märsta".
Känns både skönt å tråkigt på samma gång. Får se vart livet för nu när man kommit
hem igen. Har fått lapp från socialen att jag ska vara där på Torsdag istället för Ons.
I morgon ska jag förbi Mattias å instalerar om min dator för den har fått virus.


Önskemål på min "Ha lista"

En Rosa mobil som kostar 549kr.
Snygg å lite gammaldax. De håller bäst och den är hur snygg som helst. Lätt att använda.



Eller så vill jag ha en modern tach mobil för 1150kr som är sjukt snygg å bra kvalite.
Vill kunna lyssna på musik när jag åker bort.



Eller vilken mobil skulle jag köpa?! Har beslutångest.. suck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0