God jul eller nått?

Som dem flesta utav er har märkt så har jag inte varit aktiv på bloggen
på ett tag. Anledningen till det är för jag har hittat en kille i Väsby som
är awsome och ja, jag tycker om honom mycket mycket. Är hemma hos han.
Och nej tro inte jag avslöjar än inte.. det kommer ni få reda på 1 Januari.
Vet att ni är nyfikna på vem han kan vara men ha lite tålamod sötisar ;)

I morgon är det Julafton iaf och ja kommer väll bli en helt vanlig dag för mig.
Kommer först städa hela huset och sedan blire träning & kalle anka. (?)
Städa på Julafton är väll endå lite skoj? Eller äre bara jag som är skum? ;)

GOD JUL PÅ ER ALLESAMMANS IAF!

Langar bild från förra året!





Kommentarer
Postat av: D

Du är så fin <3

2010-12-24 @ 01:01:31
Postat av: danten89

God jul =)



Jamen idag har jag vart till gammelmormor.

91 år och bor hemma ännu? Respekt?^^



Kram

2010-12-24 @ 01:05:27
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0