Norrköping igen.

Godmorgon eller ja vad säger man den här tiden? haha!
Jag är i Norrköping nu som sagt och ja.. Mycket snö, kanske mer än Sthlm (?)
Idag blire film-mys med Loka "Naturell" och frukt. Gottegris är jag ;)
Daniel frestar mig med en massa godis & ska köpa bajs mat idag.. too bad for me!

Idag har jag FUSKAT lite med maten, döda mig!

- Massa frukt
- Mjölk
- Flingor & fil
- Macka med ost & smör
- En godis-bit

Frukosten innan jag åt Macka & en godis-bit!



Bloggar senare, nu ska man hyra film & gå på stan!

Kommentarer
Postat av: danten89

Mysigt ni verkar ha :)



Vad ska ni hyra för film då? :*



Jag har inte vart på stan idag tyvärr..



Kram

2010-12-11 @ 15:42:41
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0