Godmorgon

Godmorgon
Vaknade för en halv timme sen fast att veckarklockan skulle slå halv nio? *suck*
Snart ska man ut i snön "äckel snön blir bara allt mer". Jag är så jäckla trött på
vintern nu så de är inte klokt! Fast jag är nog inte ensam om det.. Detta är ju fan
överdrivet mycket. Is kallt! GE MIG SOMMAR NU..
Nu är det 4 dagar kvar.. "längtar". På Fredag blir de kanske Viper med Mattias å Mikael.
Får se om de blir nått, de är ju så mycket förseningar med pendeltågstrafiken.
Nu ska jag gå upp och dusha, skriver senare. Är i skolan till 16.00





Kommentarer
Postat av: Petra

Jag håller med om att det gärna får bli sommar nu. :)

2010-02-23 @ 12:58:24
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0