Överaskningen

Äntligen har jag internet. Har väntat hela dagen typ. 
När jag kom hem sa moster att jag fått post av Mikael. 
Sjukt gullig tanke. Hihi. Blev sjukt glad.
Inne i vykorten stod det: 


"Jag är ledsen att jag inte kan vara med dig på
alla hjärtans dag. Trots att jag vill det. 
Istället skickar jag detta kort. 
Vill att du ska veta att jag tycker om dig
           Kram Mikael"   


     
Här är en bild på hur vykortet såg ut.


 

Idag ska jag ut på nattklubb med Mattias.
Håller tummarna att han inte blir utslängd i kväll 
som förra helgen, han hade vare för full och vinglat lite. 

Tagga! 

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Vad gulligt :)



Svar: Tack så mycket! Hehe.

2010-02-12 @ 19:21:43
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0