Pysasnart

Godkväll
Idag hade vi studiebesök med skolan till ett ställe där förståndshandikappade
får komma om dagarna. Jag ska tydligen kanske få praktik snart i hällsboskolan.
Ska få ta hand om down syndrom. *wiiie*
Jag ska jobba med såna, de är urgulliga.
Tycker det är dumt att de finns människor som ser ner på såna.
Person som person, det är en levande människa!
Att de ens finns folk som kan ha en annan åsikt.

Snart ska jag pysa ner till bussen för att träffa Sandra C. Sjukt kul kommer de bli.
Att hon och jag blivit tillsammans med en Mikael som bor i Gävle är ganska ballt.
Vi kan ju göra sällskap upp dit och sådär. Kul kul.
I morgon får jag träffa min underbara pojkvän, äntligen !!!
Sen är det loooooooooooooooooooooooov. *ler*

Skriver kanske mer senare om jag inte ska lägga mig tidigt igen, skönt att få sova!
Haddah







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0