Störmigpåvissa

Hur mycket jag än visar att jag bryr mig så räcker jag inte till?
Vad är det du vill att jag ska göra för att bevisa det? 
Jag kommer aldrig gå tillbaka, det som man en gång har lämnat
bakom sig de ska man inte gå tillbaka till. Jag har ett nytt liv. 

Nu är diet paketet köpt, nu är det bara att kunna hålla sig till det! 
Torkel tror inte att jag kan hålla mig för att äta go-saker men 
du ska få se. haha nu jävlar, hårt ska vara hårt. Jag håller fast vid det. 
I morgon ska jag ta med mig till skolan en påse diet å 2 äpplen. 
Fast sen måste jag handla massa andra grönsaker / frukter. 
Vet inte hur länge ett sådant paket håller men jag ska försöka äta mer
frukt. 
I morgon har jag bild från halv 10 - 16 sjuuukt kul. Jag älskar verkligen 
bild lektionen. Man får göra så många roliga saker, som t ex :
" rita av en lärare på skolan".
Nu ska jag sova för att komma upp i morgon till skolan å mitt nya liv... 


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Det är bra, kämpa på! Jag säger sådär för att du ska bli ännu mer taggad vettu! ;)

2010-02-08 @ 23:36:12
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Santhra

svar: haha ja, men du ska få se iaf vettu ;) Men du ska va lika hård mot mig som mot jenny. Fast inte lika kanske, vi har olika regler på vad man kan äta och inte.

2010-02-09 @ 07:57:53
URL: http://pandrue.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Haha ja, jag ska vara hård som fan! Du får nämna alla dina regler först bara ;)



(Svara i min blogg, det är lättare för mig att se att du har svarat då. Hehe!)

2010-02-09 @ 23:26:16
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0