Tröttibenen

Kom nyss hem från Väsby centrum. Har varit där med Jenny.
Köpte ett par jeans, eller ah vanliga byxor äre kanske. Fast har ångest.
Har gått med klack-skor hela dagen i skolan å de är inget jag
rekommenderar om man är nybörjare. haha.

Försöker skriva en uppsats som vi har som läxa.
Man ska skriva en saga som ska ha verklighets baserad mening.


"En  pojke är väldigt fattig, lever i en liten
lägenhet efter sina föräldrars död. Han har ingenstans att ta vägen.
Det finns inga jobb å allt verkar stå i hinder för hans mål i livet.
Men en dag ser han en tjej i stan som han blir genast förälskad i men sen
kommer de fram att tjejen han fallit för är landets prinsessa.
De gifter sig å han blir rik å alla problem kommer att försvinna från hans
dagliga liv".

Dålig fantasi men det får duga tycker man haha.
På fredag blire nog viper igen. Mattias & jag fastna för det. haha.
Inget fel med att dricka, men dum ide nu när jag bantar. höhö.
Men men det har gått bra idag iaf med bantningen. Håller tummarna.



Flum bilder när jag kom hem är accepterat!



Kommentarer
Postat av: Patrik

Du är så himla söt på dom bilderna

2010-02-11 @ 14:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0