Åkerhemidag

Godmorgon bloggen.

Har nyss vaknat av en cepe skräpbil med en gubbe i som skriker massa svordomar "suck"
Men skönt att endå vara uppe ganska tidigt. Daniel är på jobbet så jag får städa efter mig
lite. Ska bla diska å damsuga golven. När han kommer hem ska vi se på Twilight New Moon.
Igår såg vi på 2 filmer.. "Cursed" är en film som jag kan rekomendera faktiskt.




Folk säger att killar inte kan gilla Twilight för att det är en tjej film.. men men Daniel
gillade den sjukt mycket så vi ska se 2an idag. Kanske kan se 3an på bio senare.

Btw när jag kommer hem så ska jag färga mitt hår.. ljusa slingor så det blir blont med tiden.
Behöver bara tålamod så fungerar det. Kommer vilja ha blont i framtiden..
Nu ska jag städa. Emil hämtar iaf upp mig runt 20.00 så är hemma vid 22 eller nå. ;)
Haddah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0