Härligkänsla

Hejsan.
Nu är den där pirriga känslan tillbaka. Det som känns så underbart, man vill bara kyssa alla.
Det är en känsla som inte går att beskriva, allting fungerar bra å man är glad varje dag.
Inte varje dag man känner sig såhär hehe. Sandra är mycket mycket glad.

Nu ska man packa packa å åter igen packa. Ska ju till Norrköping förhoppningsvis i morgon.
Ska ha med alla sommarkläder jag äger. Ska ju stanna ungefär en vecka om inte mer.
Båda katterna ska med i förpackningen. Moster skulle åka bort denna vecka så jag måste
ta med mig båda mina älsklingar "Misse & Elvis" Åh nu ska jag fortsätta packa.. Hihihihih!
Haddah :*

Bild på min sminkhylla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0