Hurkulsomhelst

Hejsan bloggen!
Har varit upptagen på senaste tiden vilket ni säkert märker. Igår träffade jag min
kusin vilket var trevlig. Var länge sen man sågs sist så det var verkligen kul.
Drack lite igår kväll cider / vodka. Jummie!!! Hade det mysigt hela kvällen igår..

Idag så har man inte gjort mer än storhandlat. Ska åka hem i morgon till Stockholm.
Kommer bli både tråkigt men på samma stund skönt. Har saknat mina vänner.

Btw jag har nu sett The grudge filmerna 1-2. Daniel hade inte fler av dom filmerna.
Min åsikt om de är att den va inte så läskig som folk har sagt men själva spöket
var sjukt äcklig.. Jag blundar som vanligt hehe.. Piiinsaaaamt!
Nu ska jag se på "Cursed" en till skräckfilm. Undra hur mkt jag kommer att blunda då? 
Aja kommer bli gott med kött / ris till å sen ska man bädda ner sig med chips o dipp!
Daniel har nämligen inte sett Twilight så vi ska se den ikväll senare..

Kommer skriva mer när jag är hemma. Kommer få skjuss av Emil som råkar vära
i närheten av Norrköping så blir att jag åker med han å katterna haha.
Haddah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0