Kc / Garage

Godmorgon.

Min åsikt om krogen här i Märsta:

Kung Carl "KC" : Var piss. Man kände halva krogen å alla stirrar ut än.
Har ni inte sett mig förr eller?! Det va aldeles för trångt man
kunde inte ens komma förbi för att ta sig till toaletten. Dansgolven var
sjukt små när man jämför med hur mkt folk det är där inne. SUCKS!



Garage: Samma åsikt där.. alla stirrade på mig när jag bara kikade in. Var så att jag inte ens
ville gå in pga all stirrning. Har ni ingen tv där hemma eller lix?! + så var de gubbar / tanter!
Svin dyr sprit så om man vill bli påverkad så ger jag ett tips.. förkröka hemma för drinken
smakade bajs!


Ja nu har ni fått höra min åsikt om krog i märsta! Sluta undra nu vrf jag inte vill följa med
dit när någon frågar.. Helt ärligt så var fan Viper myyyckeeeet bättre. Ja nu ska jag fortsätta
snacka med min hemliga beundrare D hihi.. Haddah <3

Kommentarer
Postat av: Din beundrare D;)

Vi ska ut här sen gullet mitt;)...så vi ska ha massa kul å sen blire bara massa myyys hemma eller kanske ute;O;) puusss

2010-07-24 @ 11:23:51
Postat av: emelie

har alltid vetat att märsta suger på alla sätt

2010-07-25 @ 02:00:33
URL: http://unicorn.devote.se
Postat av: Anonym

om du tycker att du blev så utstirrad så kanske du borde tänka på vad du lägger ut för video:s på youtube.

2010-07-25 @ 12:36:19
Postat av: Joanna

Meen åhh pallar vara anonym här :s det är inte svårt att bara skriva in sitt namn :S

2010-07-25 @ 13:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0