Misserymde

Godmorgon bloggen.
Vaknade idag vid 7 tiden för min moster öppnar min dörr till mitt rum å säger:
" Är du så jävla dum å glömmer stänga fönstret i köket? Misse syns inte till"
Snacka om hur trött jag än va så for jag upp från sängen å gick ut å leta klockan 7.
Ingen katt syntes till. Jag letade i över en timma men ingen katt syntes till..
Jag va så jäkla trött för jag va uppe till 5 idag så jag gick å la mig igen med förhoppningar
till att hon hoppar in genom fönstret igen. Öppnade fönstret i mitt rum så hon kan hoppa in där.

Vaknade runt 12 å de första jag gjorde va fråga moster om hon sett Misse men nej.
Gick till ytterdörren å hörde jamningar å där stod hon. Hon hade ett litet sår vid
halsen vilket tyder på slagsmål med en annan katt. Jag som trodde att Misse var feg.
Såret är verkligen inte hemskt.. de kommer att läka inom nåra dagar!

Man lär sig utav sina misstag! (Y)




Min dumma "underbart söta katt" är hemma igen vilket glädjer mig otroligt.
Hon är så liten, vem vet vad som hade kunnat hända med stackarn..
Nu har hon iaf sett världen utanför utan en koppel som sitter fast.
Hahah, ni borde ha sett Elvis blick när jag öppna ytterdörren å in springer Misse.

Btw nu har jag tagit mig i kragen för att städa, mitt rum ser mycket bättre ut!
Ska fortsätta nu å sedan ska jag åka till biblioteket för att lämna tillbaka 2 filmer.
Haddah

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Vilken tur att hon kom tillbaka :)

2010-07-05 @ 13:57:39
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0