Norrköping

Hejsan bloggen!
Jag kommer kunna sitta vid datorn ibland iaf. Jag ska försöka blogga om det går.
Igår gick vi runt i stan å kollade runt. Å idag ska vi gå i affärer å jag ska va domare.
Hoppas att denna vecka kommer bli lyckat. Fast jag tror det iaf hehe.

Jag trodde aldrig jag skulle säga det här men jag börjar ogilla värmen nu asså!
Det har blivit för varmt. Man kan inte ens sova utan att vakna tusen gånger pga svett.
Det är underbart med varmt väder men 30+ är fan inte min grejj.
Hoppas att det kommer avta efter några dagar, får iaf hoppas.
Nu ska vi dra till centrum, hoppas ni har det bra! Haddah ;)

Kommentarer
Postat av: lisa

sov i duschen :D

2010-07-13 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0