SOLAT

Hej bloggen
Förlåt för en dåligt uppdatering men jag har varit mycket ute när det är steckar väder!
Det har varit upp till 30+ underbart. Solat varenda dag med mina underbara vänner.
Idag var jag med Emil till Årsta havsbad.. UNDERBART fint.. dit ska man fler gånger.
Snart ska Mattias komma hit å vi ska ha trevligt.. senare får jag ta å städa.
Livet flyter bra just nu, ingenting gör att jag mår dåligt vilket känns så underbart!
Just nu är jag sjukt bränd på ryggen å magen.. gör ont men man ska se de possetiva!
JAG BLIR BRUN SNART! Är redan på goood väääg.. hihi sandra är mycket glaaaad!

Bilder från dagen då jag brände mig!







Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Åh vad härligt! Har mitt sommarhus ute i Årsta Havsbad! Ska dit såfort jag har semester! Mys!

2010-07-04 @ 19:01:48
URL: http://www.roxannaas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0