huvudverk

Hejsan. Ligger i min säng just nu å har ätit keso med tonfisk som är sjukt gott.
Tycker att du som gillar keso eller tonfisk ska testa denna blandning!
Låter lite skumt men man blir verkligen beroende. Testa kan man ju alltid.

Jag har fått världens konstigaste huvudverk, det försvinner inte på nått sätt.
Jag kanske börjar bli sjuk? Eller fått tillbaka körtelfebern igen? Aja får knarka
i mig en massa alvedon / ipren så man känner sig lite bättre iaf.
Ska förhoppningsvis hem till Wasan snart å prata lite om livet å seriösa saker.
Just nu är det aktuellt att prata seriöst, mår inga bra just nu!
Haddah

Sjukt gammal bild på mig å Wasan!


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Sorry för att jag troligen har smittat dig!

2010-06-12 @ 18:51:45
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Oh... juste! DUMMA BARRE! Haha ;D

2010-06-13 @ 10:16:16
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0