Jagbliraldrigfrisk

Godmorgon bloggen!
Klockan är knappt halv 8 å jag sitter vaken på min säng varför?!
Jo för att när jag vart kissnödig så insåg jag att jag inte kunde öppna min högra ögon
lock. Den va helt insmörjad av vätska vilket betyder att jag har ögoninflamation!
Samtidigt som jag har blodsprängda ögon så har jag värk i örat "öraninflamation"
Hur fan kan man ha både och + svår förkylning med hals ont å svårt att svälja.
Fy fan för alla sjukdomar som finns, jag orkar inte gå till läkaren.. ringde en
akut vård där man kan ställa lite frågor före vårdcentralen å de sa att de är inte
akut. Man kan ta hand om de själv..

Öroninflamation:

- Öronen ska vara högre upp än hjärtat när man ska sova
- Nässpray
- Undvika vatten i öronen

Ögoninflamation:

- Tvätta ögonen med ljummet vatten å en bommulsbit
- Peta inte i ögat med egna händer.
- Tvätta ansiktet med kallt vatten väldigt ofta + händer

JAG VILL BLI FISK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0