Kronprinsessansbröllop

Hejsan bloggen!
Idag har jag varit in till Stockholm å gått runt bland 250 000 människor.
Om ni undrar hur det var så har ni redan svaret när ni såg antalet på människorna.
Kronprinsessan gifte ju sig idag å de hade iaf tur med vädret måste jag säga!
Mycket intressant var det fast att jag inte är ett piss engacherad i det "stavning"
Ballt med alla parader å hästar, kanonerna, hästvagnen osv osv osv..



Lite om mig då:
Förkylningen sitter kvar som kliser. Blir sjukt jobbigt i längden att minsta lilla
ansträgning så kommer världens host attack! Sjuuukt irriterande. Men man får bita ihop.
Jag har märkt en egenskap hos mig själv som jag aldrig vetat av förut.. Det har
med min å Joannas lilla hemlighet att göra. Jag började med saken å nu älskar jag det.
Btw så har jag börjat läsa böcker igen. Känns mycket avkopplande och underhållande.
Moster är i Kungliga Operan, jag måste åka dit nån dag å få se ett framträdande..
Nu ska jag sova, sett en massa människor idag haha! I morrn fortsätter äventyret..
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Det måste varit asjobbigt att vara där med så mycket folk.



Svar: Jodå, dom blev glada :)

2010-06-20 @ 10:54:09
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0